№ з/п
|
ВИД РОБОТИ
|
Цільова аудиторія
|
Строки виконання
|
Відповідальний
|
Первинна профілактика
|
-
|
Забезпечення інформацією сайт школи щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!»
|
Учні, батьки, вчителі
|
1 раз на семестр
|
Соц. – психолог. служба
|
-
|
Перевірка приміщень, території школи з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування)
|
|
З моменту написання наказу
|
Завгосп Скрипець Л.П.
Новостворена комісія
|
-
|
Тренінг для учнів 10-11 класів «Як не стати учасником булінгу»
|
Учні 10-11 класів
|
квітень
|
Соц. – психолог. служба
Класні керівники
10-11 класів
|
-
|
Виступ агітбригади учнівського самоврядування «Як правильно дружити»
|
Учні
|
березень
|
Класні керівники
|
-
|
Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг»
|
Батьки учнів 1-11 класів
|
Впродовж року
|
Класні керівники
1-11 класів
Соц. педагог Довгий А.М.
|
-
|
Міні – тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті»
|
Учні 1 – 4 класів
|
лютий
|
Вч. інформатики в початкових класах
|
-
|
Круглий стіл для педколективу «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
вчителі
|
січень
|
Соц. педагог Довгий А.М.
|
-
|
Консультпункт «Скринька довіри»
|
Учні, вчителі, батьки
|
Протягом року
|
Соц. – психолог. служба
|
-
|
Години відвертого спілкування за участю представників Національної поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»
|
Учні, батьки, вчителі
|
Листопад 2020 року, квітень 2021 року
|
Соц. – психолог. служба
|
-
|
Проведення відеолекторіїв у співпраці з представниками соціальної служби
|
Вчителі, учні
|
Протягом року
|
Соціальний педагог Довгий А.М.
|
-
|
Проведення моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти шляхом анкетування
|
Батьки, вчителі, учні
|
Травень, жовтнь
|
Класні керівники 1-11 класів
Соціальний педагог Довгий А.М.
|
-
|
Години психолога спрямовані на запобігання та протидію булінгу
|
|
|
|
-
|
Година спілкування «Агресія як прояв насильства»
|
5-9 класи
|
січень
|
Класні керівники
|
-
|
Бесіда «Конфлікт та його наслідки»
|
5-9 класи
|
лютий
|
Класні керівники
|
-
|
Розвивальне заняття «Як приборкати власних драконів»
|
1-4 класи
|
березень
|
Класні керівники
|
16.
|
Робота соціального педагога спрямована на запобігання та протидію булінгу
|
1-11 класи
|
квітень
|
Соц. педагог
Довгий А.М.
|
17.
|
Анкетування за методикою «Агресина поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим)
|
учні 5-9 класів
|
квітень
|
Практичний психолог Шараварська І.Г.
|
18.
|
Анкета «Протидія булінгу»
|
учні 5-11 класів
|
травень
|
Соц. педагог
Довгий А.М.
|
19.
|
Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?»
|
вчителі
|
Січень
|
Соц. педагог
Довгий А.М.
|
20.
|
Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет»
|
батьки, вчителі
|
січень
|
Соц. педагог
Довгий А.М.
|
21.
|
Розгляд заяв про випадки булінгу
|
Індивідуально
|
січень
|
Соц. педагог
Довгий А.М.
|
|
|
|
|
|
|
|